ترفند های مدیریت پیج اینستاگرام به طریق حرفه ای!

 درصورتیکه بخواهیم حساس کار معمول و تکثیر پست به فعالیت خود در اینستاگرام ادامه بدهیم نباید انتظار ترقی و محبوبیت متعددی داشته باشیم. در صورتی که عاقبت مختلفی می خواهیم باید کارهای مختلفی انجام بدهیم. در این بخش به معرفی ۴ تکنیک فن ای رئیس پیج اینستاگرام می پردازیم: ۱.حساب رشته ای ها بیزنسی است! داشتن یک حساب بیزنسی در اینستاگرام از جمله واجبات است. چرا که دارای داشتن چنین حسابی اولا به داده هایی دست پیدا می نمایید که برای ادامه عمل تان مضاعف اثر گذاری گذار خواهد بود.

و ثانیا در ظواهر صفحه شما تغییراتی به وجود می آورد که سبب جذب اکثر مخاطب می شود. روش تبدیل حساب کاربری به حساب بیزنسی به اندازه می باشد به سراغ پروفایل حساب کاربری که از قبل ساخته اید بروید و روی آیکون چرخ دنده یا این که تنظیمات (setting) ضربه بزنید. بعد به تب Account بروید. در این مرحله درصورتیکه ورژن اینستاگرام شما دیرین باشد آیتم ای به اسم Switch to business Account را خواهید دید که کافی می باشد تیک آن را فعال کنید. در ورژن های جدید خیس در پایین ورقه مورد ای اصلی رنگ آبی به نام Switch to Professional را خواهید دید. اصلی تعیین این گزینه یکسری صفحه دیتاها درباره امکان های حساب بیزنسی خواهید دید که حساس رد نمودن آن ها به جور بندی کار خویش می رسید. در همین نصیب می توانید از مورد هایی که اینستاگرام به شما می دهد مسئله کار فن ای خویش در همین پلتفرم را تعیین نمایید و تصمیم بگیرید که در پروفایلتان سناریو داده شود یا خیر. که پیشنهاد می کنیم اجازه بدهید اکران دیتا شود. 

آنگاه کلیدی تایید گزینه ای هایی که تعیین کرده اید و ذخیره تغییرات یک حساب کاربری بیزنسی خواهید داشت. پس از همین در بخش Insight می توانید داده های مربوط به دستاوردهای کاغذ خویش را بررسی کنید و بدانید به عنوان مثال کدام ها زیاد مشاهده شده البته لایک کمتری اخذ کرده اند یا این که برعکس، و این موردها را در راهکار های آینده خود به فعالیت بگیرید. ۲. دیتاها ظریف خویش را به مخاطبان بدهید! با ترین سرمایه هر به دست آوردن و فعالیت اعتماد مخاطب است. به خصوص در شرایطی که اعضا تا حدودی به به دست آوردن و کارهای اینترنتی بی اعتماد میباشند بایستی عارضه ها مهربانی به جهت اعتماد به مارک را به آن ها بدهید. او‌لین کاری که انجام می بدهید می بایست این باشد که پروفایل قابل اعتمادی بسازید. به این معنی که نام درستی که گویای شاخه فعالیت و نام برند شما باشد تعیین کنید. آن‌گاه لغت ها دارای اهمیت خود را در بیو وارد کنید

در صورتی که وب سایت فعالی دارید بدون شک لینک آن را در بیو قرار بدهید. آن‌گاه در نصیب Contact شماره تماس و نشانی فیزیکی و نشانی پست الکرونیکی خود را درج نمایید تا مخاطبان شما بدانند همواره می توانند در دنیای واقعی نیز شما را بیابند و رسانه های دیگری برای دسترسی به شما دارند. درصورتیکه بر روی نقشه وب سایت گوگل تصویب شده اید بهتر می باشد این لینک را هم در بیو درج کنید. ۳. استراتژی محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام داشته باشید! ۵ تکنیک حرفه ای برای رئیس پیج اینستاگرام که همگی نمی دانند! برای شروع یک کار حرفه ای باید برنامه ریزی داشته باشید. ممکن میباشد پست نمودن تعدادی مطلب یک باره برایتان ریلکس خیس باشید تا این که بخواهید در فواصل زمانی آراسته به سراغ این نتورک اجتماعی بروید. اما بایستی بدانید که مخاطبان شما دوست دارا هستند بدانند که اهمیت یک صفحه زنده و فعال رو به رو هستند. در غیر همین شکل به سرعت شما را فراموش خواهند کرد

. علاوه بر این الگوریتم های اینستاگرام هم یک عمل روتین و منظم را به تیتر یک حساب فعال تلقی می نمایند و عمده به قیمت شما به جهت نمایش داده شدن در اکسپلورر پی می برند. براین اساس یک تقویم محتوایی تولید کنید. و موضوعات جالب و به روز به جهت