وقتی یک لندینگ پیچ ایجاد می کنید که تمایل دارید در گوگل از آن رتبه بالایی داشته باشد، از صفحات داخلی خود به آن لینک دهید تا قدرت این صفحه را افزایش دهید. اگرچه لینکها هنوز اهمیت بالایی دارند ولی نتیجه کار شما و هر فاکتور دیگری، توسط کلمات کلیدی تعیین میشوند. در حقیقت ، اگر به صفحه شما هیچ لینکی داده نشده باشد، تعیین اعتبار هر صفحه وب برای گوگل تقریباً غیرممکن است؛ در این شرایط مهم نیست که محتوای صفحه چقدر مفید، تازه یا عمیق باشد. به عنوان مثال، دستورالعملهای کیفیت Rater Google اعلام کردهاند تعیین اعتبار سایت تا حد زیادی به لینکهای خارجی سایت شما وابسته هستند. سئوی داخلی همه مواردی است که شما میتوانید مستقیما در وب سایت خود کنترل کنید از جمله محتوا، تگ عنوان، استفاده از کلمات کلیدی ، URL های بهینهسازی شده، لینکهای داخلی و متن alt تصاویر. بنابراین هنگام بررسی لینکهای سایت، حتما به میزان ارتباط محتوای سایت مبدا با حوزه فعالیت خودتان دقت کنید.

شما می توانید به سایت هایی که محتوایشان در حوزه مطالب سایت شما است، رجوع کنید و در بحث ها شرکت کنید، کامنت بگذارید و پاسخ سوالات کاربران را به طور تخصصی بدهید. در نظر داشته باشید که بیشتر خدمات PBN مایل نیستند یک کیلومتر اضافی یا حتی یک قدم اضافی بردارند تا تصویر ارگانیکی از لینک هایشان را تضمین کنند. متخصص سئو هوشمند تنها به فکر لینکسازی نیست بلکه صفحات را به گونهای تنظیم می کنند که هر لینک اعتبار را به سایر صفحات متصل به آن نیز منتقل کند. به این ترتیب ، وقتی لینکی را به صفحه اصلی می فرستید اعتبار آن لینک به تمام صفحات شما منتقل میشود. می باشد. فرق لینک فالو و لینک نوفالو در این است، که در لینک نوفالو اعتباری منتقل نمی شود. بهترین حالت لینک دهی برای داشتن سئوی داخل وبسایت لینک فالو هستش در واقع به روبات های گوگل Google میفهمانیم این لینک ارزشمند هست ، محتوایی که داخل این لینک وجود دارد رو پیگیری کن.

لینک سازی یکی از روش های کاربردی و یکی از مهم ترین تکنیک های سئو خارجی است که در صورت استفاده صحیح و اصولی مانند یک قیف عمل می کند. این دو عامل به هم وابسته هستند و نمی توان یکی را بر دیگری ارجحیت داد. در آغاز برای اینکه مطلب مورد نظر به خوبی و با زبانی ساده برای شما تفهیم شود باید بگویم که بک لینک سازی در واقعلینک دادن یک مطلب به مطلب دیگر و مرتبط سازی این دو مطلب با یکدیگر می باشد که این لینکها می توانند از نوع لینک های داخلی یا به اصطلاح اینترنال لینک و یا لینک های خارجی باشد لینک های داخلی به این معناست که مطالب مرتبط داخل وب سایت ما به یکدیگر مرتبط شده اند و لینک های خارجی به این معنا هستند که مطالب مرتبط وب سایت های دیگر به مطلب منتشر شده در سایت ما مرتبط است.

شما نمی توانید در وب سایتی که شهرت خوبی ندارد، محتوای باکیفیتی تولید و منتشر کنید و انتظار داشته باشید که رنک خوبی بگیرد. برای مثال اگر شما بخواهید برای سایت خود در فضای مجازی مثل کانال های تلگرامی و یا سایت های دیگر تبلیغات داشته باشید و یا اینکه کار بهینه سازی سایت خود را به دست افرادی که دانش و اطلاعات کافی در این زمینه دارند و به صورت حرفه ای فعالیت می کنند بسپارید، شامل هزینه نیز می شوید. کتاب های رایگان آموزش سئو را از دست ندهید. به این نکته توجه کنید، هزینه سئو خارجی که صرف می کنید باعث موفقیت سایت و کسب و کار شما می شود و باعث می شود خدمات و محصولات شما با بالا رفتن بازدید سایت، در معرض دید و مورد توجه قرار بگیرد و در نهایت به جذب مشتری و سود آوری دست می یابید و می توانید چند برابر هزینه ای که برای سئو خارجی پرداخت کرده اید را در آینده ای نه چندان دور به دست آورید.

افراد زیادی می توانند از این طریق وارد سایت شما شوند و به بهینه سازی سایت شما و در بالا رفتن بازدید آن نقش داشته باشند. لازم به ذکر است که روش های سئو داخلی باید به درستی قبل از سئو خارجی انجام شود، همان طور که در مطالب قبلی هم توضیح داده شد بدون بهینه سازی داخل سایت، بهینه سازی خارجی نیز امکان پذیر نمی باشد. برای بهبود یک سایت و بالا بردن رتبه آن در موتورهای جستجو باید همه فاکتورها را در نظر بگیریم و این کار فقط از این طریق انجام پذیراست که هر مدل بهینه سازی چه سئو داخلی و چه خارجی را انجام دهیم. نمی توانیم بگوییم همه فاکتورهایی که در سئو خارجی سایت تأثیر دارند هزینه برهستند، بدون پرداخت هزینه هم می توانید تعدادی از این فاکتورها را انجام دهید، اما نیاز به دانش و اطلاعات کافی از این مبحث دارد که همه کاربران در این مورد موفق نیستند. در جلسه گذشته با سئو داخلی و مواردی که باید برای آن انجام شود را مطالعه کردید. در بهینه سازی موتور جستجو ، صفحات داخلی اغلب نادیده گرفته می شوند.