آتن – برای نزدیک به چهار ماه سروان. آندره Kogankov و تانکر نفت خدمه نیست پا بر روی زمین خشک. با سفر جهانی در متوقف مجازی با توجه به کروناویروس همه گیر روسی کاپیتان مجبور شد برای تمدید قرارداد عادی خود را. او هنوز هم نمی داند که او قادر خواهید بود برای رفتن به خانه.

کشورهای سراسر جهان تحمیل کرده اند مستندات بسته مرزها و به حالت تعلیق پروازهای بین المللی برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید. این حرکت تلقی شد ضروری برای جلوگیری از مهاجم سرایت اما خدمه کشتی های تجاری تبدیل شده اند ناخواسته خسارت های ناخواسته.

با بیش از 80 درصد از تجارت جهانی با حجم حمل و نقل دریایی جهان است و بیش از 2 میلیون نفر تاجر و دریانورد نقش حیاتی.

“در برخی از راه آنها شده است را فراموش کرده ارتش از مردم گفت:” پسر Platten, دبیر کل ICS. “آنها از دید و خارج از ذهن و در عین حال آنها کاملا ضروری است برای حرکت به سوخت مواد غذایی و تجهیزات پزشکی و دیگر کالاهای حیاتی برای تغذیه جهان تجارت است.”

حدود 150000 دریانوردان هستند سرگردان در دریا نیاز به خدمه تغییرات با توجه به نهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل. تقریبا دیگر 150,000 گیر در ساحل انتظار برای بازگشت به کار.

“این یک مشي موقعیت برای نگه داشتن در به طور نامحدود. شما نمی توانید فقط به گسترش مردم گفت:” Platten.

حمل و نقل بین المللی, سازمان های کارگری و شرکت های حمل و نقل در حال ترغیب کشورها به رسمیت شناختن تاجر خدمه به عنوان کارگران ضروری و اجازه می دهد آنها را به سفر و انجام خدمه تغییرات.

“چالش ما در حال حاضر است که برای دریافت یک پیام مهم به دولت. شما نمی توانید انتظار مردم برای حرکت (personal protective equipment), مواد مخدر و تمام مسائل است که ما نیاز به پاسخ به COVID و حفظ شهرها و کشورها هستند که در مستند fed اگر شما حرکت نمی کند محموله در کشتی” گفت: Steve پنبه دبیر کل فدراسیون بین المللی کارگران حمل و نقل فدراسیون یا ITF. “آنها رو به رسمیت شناختن قربانی دریانوردان در حال ساخت برای جامعه جهانی ما.”

Kogankov هفت ماه به چهار ماه قرارداد و قرار بود جایگزین در اواسط ماه مارس در قطر. اما چند روز قبل از او وارد قطر تحمیل مستند و ممنوع و پروازهای بین المللی.

از آنجا به کره جنوبی و ژاپن و کره جنوبی و دوباره به سنگاپور و تایلند هر بار همان داستان: مستند. هیچ پرواز. بدون رفتن به خانه.

عدم اطمینان و باز تمدید قرارداد خود را – و با آن مسئولیت خود را برای 21 خدمه مرد و یک کشتی حامل محموله قابل اشتعال – گرفتن عوارض خود را.

“هنگامی که شما از هفت ماه در هیئت مدیره شما در حال تبدیل شدن از نظر جسمی و ذهنی خسته” Kogankov گفت: با تلفن ماهواره ای از تایلند. “ما در حال کار 24/7. ما نمی باید اجازه دهید می گویند شب جمعه یا شنبه شب و یا تعطیلات آخر هفته است. هیچ کشتی در حال اجرا تمام وقت.”

افسران ثبت نام در مدت سه تا چهار ماه بقیه خدمه حدود هفت ماه. اما آنها همیشه یک پایان تاریخ. نگاهی که به دور و ناگهان چشم انداز بی پایان کاری می شود و یک سویه.

“ما به شدت نگران است که وجود دارد می تواند بالاتر افزایش حوادث و تصادفات. اما ما همچنین شاهد سطح بالایی از آنچه که من را به عنوان توصیف اضطراب و نا امیدی” پنبه گفت. “اگر شما نمی دانید که هنگامی که شما در حال رفتن به دریافت یک کشتی است که می افزاید: به یک سطح بالایی از اضطراب است که واقعا کاملا روحیه اش را تضعیف.”

مگر اینکه دولت تسهیل خدمه تغییرات پنبه هشدار داد “آن را دشوار است برای ما برای متقاعد کردن دریانوردان را بیشتر نمایشی و … کار متوقف شود.”

این فقط خدمه تغییراتی که مشکل ساز هستند در طول بیماری همه گیر. گرفتن کمک های پزشکی برای دریانوردان نیز تبدیل به مشکل به عنوان سروان. استفان برگر کشف کرد که یکی از خدمه سقوط کرد بد نیست با کوروناویروس.

مستندات پی در پی در بنادر ساخته شده است مراجعه به یک پزشک غیر ممکن است. آن را در زمان چند تماس تلفنی و تلاش های مشترک از دبی, paramedic, برگر و کشتی آلمانی-داشتن شرکت در نهایت به دریافت مراقبت های لازم برای crewmember که در بیمارستان بستری شد به مدت سه هفته.

از 23 نفر سرنشین برگر برلین بیان شد 18 دلیل برای خدمه تغییر زمانی که آن را لنگر در والنسیا, اسپانیا در اواخر ماه مه. افسران تمدید کرده اند آنچه که به طور معمول سه ماه قرارداد به چهار و پنج سال در حالی که بیشتر فیلیپینی خدمه بوده است در هیئت مدیره به مدت هشت یا نه ماه به جای سه یا چهار.

با وجود این روحیه بوده است, خوب, برگر گفت.

هیچ کس به خصوص با قرارداد پسوند “اما ما باید آن را به عنوان آن است,” او گفت:. “این احساس گاهی اوقات مانند یک زندان است.”

کشتی-داشتن شرکت Hapag-Lloyd انجام شده بود همه چیز را می تواند به ترتیب خدمه تغییرات و مدیریت به ترتیب برای هفت اروپایی خدمه به ثبت نام کردن در بارسلونا در 30 مه برگر گفت. اما هنوز هم وجود دارد هیچ پروازهای خانه برای خدمه فیلیپینی.

“ما بسیار پنهان است. ما در هیئت مدیره عروق ما و مردم ممکن است دیدن کشتی های بزرگ آینده در داخل و خارج از بنادر اما بسیار به ندرت آنها را به افرادی که عامل این کشتی” ایران برگر گفت. “ما امیدواریم که مردم تشخیص آن کمی بیشتر در حال حاضر.”

در یکی دیگر از Hapag-Lloyd کانتینر کشتی شاگرد هانا Gerlach شد برای ثبت نام در اواسط ماه مارس در سنگاپور است. اما حتی به عنوان او رگ رهبری به آسیا و روشن بود که نمی خواهد اتفاق می افتد. Gerlach بسته بندی کیسه های خود را برای زودتر خروج از سریلانکا اما در زمان او وارد شده تا به حال مستند.

“من قطعا از دست خانواده ام بسیار. … و من از دست این لحظات یک زندگی عادی باید این امکان را به بیرون رفتن برای پیاده روی به جنگل سوار دوچرخه” Gerlach گفت. “شما نمی دانید که هر زمانی که قرارداد خود را به پایان خواهد رسید زمانی که شما باید فرصتی برای دیدن خانواده خود را دوباره.”

دیوید هموند بنیانگذار حقوق بشر در دریای سازمان گفت: بسیاری از دریانوردان “واقعا در پایان خود را افسار” با توجه به قرارداد پسوند. “واقعیت این است که تا زمانی که وجود دارد این است که جهانی همکاری میان کشورها و حمل و نقل اشخاص …. سپس خدمه تغییر است رفتن به بسیار مشکل ساز است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de