کالین دافی است که در صفحه اصلی بالا رفتن از دیوار به جای debuting در ورزش خود در المپیک – Mon, 04 May 2020 PST

تحت شرایط عادی, ورزش کوهنورد کالین دافی شیوه با تیم ABC در بولدر کلرادو سه بار در هفته بعد از 10-کلاس اجازه دهید بیرون. او را برمی گرداند به تسهیلات در تعطیلات آخر هفته برای زمان بیشتری در ورزشگاه و او گهگاه صعود خارج از منزل.

اما فقط چند هفته بعد از 16 سال امن نهایی صعود نقطه در تیم المپیک ایالات متحده با 1 مارس عملکرد در تابه-آمریکا مسابقات رمان coronavirus همه گیر طرح میتوانست معمول خود رژیم آموزش بستن ورزشگاه.

بنابراین در حال حاضر او را محدود به خانه اش و 9-پای دیوار احاطه شده توسط تشک و تشک خانواده اش در زیرزمین جدید انکوباتور برای رویاهای خود را از توکیو که در آن ورزش کوهنوردی را اولین آن.

“من فکر می کنم من به عقب نگاه در مارس و فقط دیوانگی از آن تمام خواهد شد واقعا چوب” گفت: دافی که مدرسه و آینده پیشرفته قرار دادن امتحانات مهاجرت کرده اند آنلاین.

ورزشکاران مانند دافی که واجد شرایط برای سال 2020 بازی را حفظ خواهد کرد لکه های خود را به طوری که او می بیند این را به عنوان یک سال اضافی به رشد و بهبود است. در حال حاضر او را حفظ می کند خود را از حافظه و قدرت بر روی دیوار خود خانواده اضافه شده به زیرزمین حدود پنج سال پیش. دیوار چند کوچک پانل با تغییر زاویه که باعث می شود آن را کمی بی دست و پا اما دافی هنوز هم می شود در تمرینات حدود چهار یا پنج بار در هفته.

“من سعی می کنم به دنبال به عنوان نزدیک به یک روال به عنوان من می خواهم اگر من در خانه بدنسازی,” او گفت:.

دافی شروع می شود با گرم کردن انگشتان دست خود را و بدن ابتدا با حرکات ساده و نگه می دارد. او سپس با این نسخهها کار از طریق مته خاص – حلق آویز با یک دست و یا یک بازوی pullups ها دوباره شروع با نگه می دارد به نام کوزه و پس از آن پیشرفت به آنهایی که سخت تر. در کوچک نگه دارید و او شما سعی کنید به چسبیدن به زمانی که او می تواند به بهبود قدرت خود را.

دافی ایجاد توالی در سر خود را و سپس انجام آنها را بر روی دیوار. او می تواند تغییر و تنظیم مجدد و نگه می دارد بنابراین حتی دیوار کوچک ارائه امکانات بی پایان. دافی کار استقامتی انجام مدارات بالا رفتن و پایین برای شبیه سازی آنچه در آن می خواهم به چسبیدن به برای یک مدت طولانی.

“جنبه های روانی از مسابقات خیلی متفاوت تر از فقط بالا رفتن از منزل و یا فقط یک جلسه در ورزشگاه بنابراین نگه داشتن ذهن قوی در طول این زمان نیز بسیار مهم است” دافی گفت. “مسابقات که سطح اضافی از فشار و استرس است که واقعا نمی تواند تکرار شود که فقط آموزش است.”

در خانه آن را دشوار است به آموزش برای سرعت بالا رفتن از یکی از سه رشته در المپیک با فرمت. در یک سر-به-سر رقابت کوهنوردان مسابقه به بالای 15 متر دیوار در امتداد مسیرهای یکسان.

زیرزمین دیوار نیز نیست و منجر به پویا حرکات – اغلب به نام dynos – هنگامی که یک کوهنورد دست و پا هر دو را ترک دیوار به عنوان او میپرد.

“من واقعا نمی توانم دوباره ایجاد می کند که با داشتن تنها یک 9-پای دیوار” دافی گفت. “بسیاری از اوقات این نوع دنباله را تا تن از فضا است.”

دافی به جای آن باقی می ماند و آماده شده از طریق مطبوع. تمرینات مانند تپانچه squats کمک به ساخت مورد نیاز قدرت پا, بنابراین حتی اگر آن را طول می کشد یک زمان کوتاه به دست آوردن مجدد حافظه او گفت: “بدن من خواهد بود و از لحاظ جسمی در شکل به اندازه کافی” برای اجرای آن حرکت می کند.

در یک تماس تصویری دو بار در یک هفته دافی با این نسخهها کار با یک مربی شخصی است که کمک می کند تا او را تقویت هسته خود را از طریق تخته – و pushup-بر اساس تمرینات. دافی همچنین سهام مجازی تمرینات خود را با تیم چند روز در هفته است.

دافی نشده صعود خارج از منزل پس از همه گیر قطع معمول خود را آموزش. او اشاره کرد: “این ویروس هنوز هم می تواند در گسترش و حتی در کوه ها پس قطعا بهتر است به ماندن در خانه و نگه داشتن هر کس امن است.”

ویدئوها از دیگر کوهنوردان پوسته پوسته شدن دیوار خانه های خود را و دار از کانتر آشپزخانه گردش اند در رسانه های اجتماعی. دافی ارسال شده یک کلیپ از او بالا رفتن از یک ستون سنگی خارج از خانه خود را اما که بیشتر برای سرگرم کننده از هر آموزش جدی است.

“من شده است در تلاش برای نگه داشتن آن همه را به دیوار من,” او گفت:. “بسیاری از مردم سعی کرده اند برای صعود تمام فریم های درب, اما من فکر نمی کنم پدر و مادر من زمانی که من در خود من دیوار قدردانی است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>