200K $وام, کمک, Minn. رئیس جمهور مجلس سنا کسب و کار قطع

بیشتر از یک قرن آهن قراضه کسب و کار متعلق به مینه سوتا در مجلس سنا رئیس جمهور بود در میان صدها نفر از هزاران ن

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

بیشتر از یک قرن آهن قراضه کسب و کار متعلق به مینه سوتا در مجلس سنا رئیس جمهور بود در میان صدها نفر از هزاران نفر از کسب و کار در سراسر کشور به افزایش از وزارت خزانه داری حقوق و دستمزد حفاظت از برنامه.

میلر و ضایعات شرکت های متعلق به دولت ایران از سوی دیگر ، جرمی میلر از وینونا کردم $200,000 وام که کمک به کسب و کار از طریق بدترین رکود همه گیر بدون تخمگذار کردن یک کارمند و یا برش مزایای میلر گفت: شرکت رئیس امور مالی.

دولت روز دوشنبه از شناسایی برخی از 650,000 بیشتر کسب و کارهای کوچک و سازمان های غیر انتفاعی که برای اعمال مالیات دهندگان پول از یک برنامه طراحی شده برای نرم کردن کار ضرر و زیان ناشی از کوروناویروس.

یک خبر مربوط به بررسی کسب و کار متعلق به بالای نمایندگان مجلس یا چهره های دیگر یافت می شود طیف وسیعی از قابل توجه متقاضیان است. گرانیت فالز انرژی اتانول ساز که در آن داکوتای جنوبی رژیم صهیونیستی است. کریستی Noem لیست علاقه نشان می دهد در خزانه داده ها به عنوان دریافت بین $350,000 و 1 میلیون دلار است.

یک ایمیل به گرانیت فالز انرژی بدون جواب رفت. یک سخنگوی Noem نمی بلافاصله در پاسخ به یک سوال در مورد سهام این شرکت است.

SportsHub بازی های شبکه یک, فانتزی, سرگرمی های ورزشی شرکت که صاحبان شامل Vikings صاحب Zygi Wilf ذکر شده است در داده های وزارت خزانه داری به عنوان دریافت بین $350,000 به $1 میلیون نفر است. یک SportsHub اجرایی نیست پاسخ دادن به یک پیام به دنبال نظر.

یک جفت شرکت با روابط به مینه سوتا خانه رهبر اکثریت Ryan Winkler شده بودند در خزانه داده ها به عنوان دریافت وام. JobDig کار-جستجوی سایت که در استخدام وینکلر ذکر شده بود به عنوان $350,000 وام. Biothera خصوصی برگزار شد شرکت زیست فناوری که در آن Winkler یک بار کار می کرد و جایی که او هنوز هم حفظ آنچه که او به نام تعداد کمی از سهام ذکر شده بود به عنوان دریافت بین $350,000 به $1 میلیون نفر است.

نه شرکت بلافاصله پیام های چپ در اواخر روز دوشنبه. Winkler گفت که او غافل از هر دو وام تا تماس با آسوشیتد پرس.

میلر سنا رئیس جمهور گفت: وام برنامه آمد و در زمانی که شرکت خود را کسب و کار تا به حال سقوط بیش از 60٪.

"دسترسی به PPP وام به ما اجازه آب و هوا طوفان و حفظ همه ما کارکنان" میلر گفت. "خوشبختانه به نظر می رسد اقتصاد چیدن حرکت که بسیار دلگرم کننده است. ما امیدواریم که این بدتر است که پشت سر ما است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن