مکان دکوراسیون خانه 6 ماه دیگر خواهد بود؟

مکان دکوراسیون خانه 6 ماه دیگر خواهد بود؟ معماری داخلی و دکوراسیون است. دکوراسیون داخلی یعنی هماهنگ سازی رنگ،

توسط NASERINEWS در 16 بهمن 1401

مکان دکوراسیون خانه 6 ماه دیگر خواهد بود؟

kitchen decorationمعماری داخلی و دکوراسیون است. دکوراسیون داخلی یعنی هماهنگ سازی رنگ، وسایل و … طبق طرحی که توسط متخصصین طراحی شده است، چیدمان می گردد. ممکن است روزی، شما تصمیم به تعویض دکوراسیون خانه تان را بگیرید. و اولین کاری که انجام دهید انتخاب مبلمان خانه باشد. اما بهتر است که در ابتدا به این کار اقدام نکنید. زیرا ممکن است در انتخاب آیتم های بعدی دچار محدودیت شوید. پس برای داشتن نتیجه ی خوب در طراحی دکوراسیون خانه باید ابتدا، یک نقشه ی کلی از اجزا و چیدمان منزلتان را در ذهن تان در نظر بگیرید. و برای اجرای این طرح، در صورت لزوم از یک طراح داخلی مشورت بگیرید. در این صورت در مراحل بعدی خرید، دچار مشکل نخواهید شد. دکوراسیون داخلی منزل مربوط است به هنر و علم ایجاد یک فضای داخلی که برای کاربرانش به لحاظ زیبایی شناختی خوشایند و به لحاظ کاربری مفید است. دکوراسیون داخلی از سبک ها و گرایش های متنوعی پیروی می کند و آنها را با هم به ارمغان می آورد تا سبک شخصی کاربر را بیان کند.

  • فضای خواب
  • توجه به فضای باز خانه ها
  • یخچال: ۶ میلیون تومان
  • اشیائی که باید به دیوار ها ثابت شوند
  • آویزان کردن بعضی از وسایل
  • خرید کاناپه تختخواب شو
  • تجهیزات صوتی و تصویری
  • مهران مدیری در لباس دامادی

 

kitchen decorationنظم را فراموش نکنید. آشپزخانه بادی کاملا منظم باشد. تا حد امکان سعی کنید وسیله ها را در کابینت ها جا گذاری کنید. لوازمی که بیشترین کاربرد را برایتان دارد در کابینت های در دسترس تر قرار دهید. یخچال خود را میتوانید با خوراکی های خوشمزه تزئین نمایید. روی کاتنر را نیز با قرار دادن یک گلدان زیبا بیارایید. در صورتی که در آشپزخانه خود دارای میز غذاخوری دو نفره هستید می توانید با قرار دادن سرویس صبحانه خوری دو نفره و ست آشپزخانه آن را تزئین کنید. نیاز نیست چند دست قابله را روی هم سوار کنید و به سقف برسانید این کار از جلوه آن ها کم خواهد کرد. چگونه دکوراسیون خانه نو عروس زیبا داشته باشیم؟ داشتن دکوراسیون زیبا و جذاب برای خانه نو عروس کار چندان گیج کننده ای نیست. شما باید تمرکز کنید و مبلمان خود را با توجه به ست شدن آن ها از نظر سبک، رنگ، کاربرد و ابعاد کنار یکدیگر بچینید.

چگونه میتوان آموزش داده شود دکوراسیون خانه

kitchen decorationامروزه افراد بیشتر از گذشته به زیبایی دکوراسیون منزلشان اهمیت میدهند و به دنبال دیزاینهای حرفهای و متخصصین دکوراسیون داخلی هستند. گاه انتخاب نوع دکوراسیون داخلی منزل از بین ایدههای فراوان و هماهنگی میان فضاها و عناصر مختلف دکوراسیون بسیار سخت میشود. چراکه دکوراسیون داخلی اتاقهای مختلف خانه چون پذیرایی، خواب، نشیمن، آشپزخانه و حتی سرویس بهداشتی و اجزای بهکار رفته در هر یک از این فضاها ویژگیهای خاص خود را دارند و باید با وسواس خاصی انتخاب، خریداری، چیدمان و دیزاین شوند. خاص خود را دارد. در این مقاله به کمک گروه معماری و طراحی داخلی روبینا حسینی به طور کامل دکوراسیون داخلی بخشهای مختلف منزل، روند انتخاب، چیدمان و دیزاینهای مختلف دکوراسیون داخلی منزل و نقش اجزای مختلف در دکوراسیون خانه بررسی میشود. با چیدانه همراه باشید… دکوراسیون در لغت نامه فارسی به معنای آراستن، چیدمان و مرتب کردن است. دکوراسیون داخلی منزل را میتوان دکوراسیون جزء جزء فضاهای داخلی خانه و هارمونی و یکپارچگی بین این اجزا تعریف کرد.

از نقطه کانونی چه میدانید؟

مثلاً خطوط که به سه دسته کلی افقی، عمودی و اریب تقسیم میشوند، اشکال را میسازند؛ یا این رنگها هستند که به اشکال معنا میدهند. پس نمیتوان از هیچ یک غافل شد و تاثیر آن در دکوراسیون خانه را نادیده گرفت. از نقطه کانونی چه میدانید؟ حتماً تاکنون عبارت نقطه کانونی به گوشتان خورده است. وقتی از نقطه کانونی صحبت میکنیم، منظورمان بخش مهمی از خانه است که سایر عناصر بر اساس آن دیزاین میشود. یک تلویزیون در یک پذیرایی میتواند نقطه کانونی باشد و مبلمان و دیگر وسایل خانه بر اساس آن چیده شوند. همچنین یک پنجره با نوری عالی و پردههایی جذاب یک نقطه کانونی مناسب خواهد بود. در توضیحی روشنتر باید بگوییم نقطه کانونی همان قسمتی است که چشم به محض ورود به خانه آن را مشاهده می کند و توجه آن به نقطه مورد نظر جلب میشود. نقطه کانونی معرف سلیقه و روحیه ساکنین یک خانه است. نقطه کانونی به دست خود شما خلق میشود و چیزی نیست که از قبل وجود داشته باشد.

امروزه با توجه به افزایش شهر نشینی، میزان ساخت و ساز آپارتمان ها در حال رشد است. هر روزه به تعداد واحد های آپارتمانی افزوده می شود و در عوض ابعاد و فضا های خانه ها کم می شود. به طور میانگین 77 درصد واحد های آپارتمانی در استان تهران زیر متراژ 100 متر ساخته شده است. این مسئله نشان دهنده ی این موضوع است که خانه ها روز به روز کوچک تر می شوند. یکی از موضوعاتی که در رابطه با خانه های کوچک وجود دارد دکوراسیون و معماری داخلی این خانه ها می باشد. کوچک شدن ابعاد خانه ها سبک دکوراسیون خانه ها را متفاوت کرده است. دیگر خبری از خانه های بزرگ حیاط دار ایرانی با چندین اتاق و آشپزخانه نیست. فضای کوچک خانه، اتاق های خواب، اندازه ی آشپزخانه و اتاق های نشیمن و پذیرایی هر کدام دکوراسیون مخصوص به خود را می طلبند که با توجه به اندازه و ابعاد خانه می توانند بسیار متنوع و زیبا باشند.

  • ضمانت پیش پرداخت
  • استفاده از دیوار شیشهای
  • روش تمیز کردن ظروف مسی و نکات نگهدای از آن
  • ملک شخصی
  • جدا کردن فضاها با رنگهای متفاوت

kitchen decorationهمچنین تعداد افراد بیشتری میتوانند دور میز دایرهای بنشیند. اما اگر میزهای دایرهای را برای چیدمان مبلمان خانه نمیپسندید، میتوانید به گزینه میزهای مکعبی با قفسههای زیاد فکر کنید. حسن این قفسهها فضای زیادی است که برای قرار دادن وسایل ریز و درشت در اختیار شما قرار میدهند. میز های شیشهای و دایرهای بهترین پیشنهاد در چیدمان مبلمان خانه و آپارتمان کوچک است. و نکته آخر برای داشتن دکوراسیون خانه کوچکتان … لازم به توضیح نیست که فضاهای کوچک همیشه باید مرتب و به دور از شلوغی و به هم ریختگی باشند. بنابراین سعی کنید هر وسیله ای که به آن نیاز دارید را نگاه دارید و مابقی لوازم بلا استفاده را بی درنگ کنار بگذارید. این مسئله یکی از چالش برانگیزترین نکاتی است که در خانه های کوچک با اتاق های محدود با آن مواجه هستیم. به این ترتیب با وجود تمام سختی و دشواری دل کندن از برخی وسایل و اثاثیه، می توانید آنها را از فضای محدود خانه حذف کنید و چیدمان و نظم محیط زندگی خود را بهتر حفظ نمایید.

چقدر خیلی برای دکوراسیون خانه شارژ انجام میدهید

kitchen decorationبا چند شی دکوراتیو کوچک با پوشش متالیک، تغییرات بزرگی در فضا پدید خواهد آمد. همانطور که اشاره کردیم، اجرای دکوراسیون داخلی لوکس، نیاز به صرف هزینههای گزاف ندارد. این مقاله هم خواندنی است: این وسایل قدیمی ارزشمند را در خانه بزرگترها بیابید! گلهای تازه میتوانند به دکوراسیون خانه لوکس معنا بخشند. هرچه دسته گل داخل گلدان بزرگتر باشد، ظاهر آن مجللتر دیده خواهد شد. این بدان معنا نیست که در هر گوشه خانه، دسته گلهای بزرگی قرار دهید. اما میتوانید دو یا سه دسته گل بزرگ را روی میزهای خانه بگذارید تا تداعیکننده دکوراسیون منازل گرانقیمت به ذهن بیننده باشد. یک دسته گل بزرگ و باطراوت روی میز جلومبلی یا ناهارخوری، کلاس خانه شما را به طرز چشمگیری بالا میبرد. تقریبا تمام کتابخانههای جهان، به یک شکل چیده میشوند، اما میتوانید چیدمان کتابخانه خود را متفاوت اجرا کنید. بهطور مثال، جهت کتابها را متفاوت در نظر بگیرید. یا هر قفسه را فرصتی بدانید که قابی خیالانگیز برای نشان دادن خانه ای با دکوراسیون لوکس باشد.

kitchen decorationسپس اقدام به خرید کنید تا همه وسایل با ذهنیت قبلی و برنامهریزی شده انتخاب شوند. حتما وسایل مورد استفاده در دکوراسیون داخلی منزل را با توجه به متراژ و ابعاد فضایی که در اختیار دارید انتخاب کنید. چراکه خرید مبلمان کوچکتر یا بزرگتر از فضای در دسترس باعث میشود که نتوانید چیدمان درست و اصولی داشته باشید. هنگامی که از دکوراسیون داخلی منزل صحبت میشود. منظور نحوه انتخاب، چیدمان و دیزاین مناسب اجزای دکوراسیون داخلی قسمتهای مختلف خانه چون پذیرایی، نشیمن، اتاقها، آشپزخانه و سرویس بهداشتی است. از دید بسیاری افراد، چیدمان و دیزاین دکوراسیون داخلی منزل کار سادهای است و این کار تنها با به کارگیری سلیقه شخصی افراد امکانپذیر است. اما نکات بسیار مهمی در زمینه دکوراسیون خانه وجود دارد که با آشنایی با آنها میتوانید بهترین استفاده را از فضای منزل داشته و چیدمان و دیزاین هر چه زیباتری برای دکوراسیون داخلی خانه خود داشته باشید.

آخرین مطالب